91 461 21 50



Ankieta :

Szanowni Państwo

Zwracamy się z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety, która zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2008 jest elementem składowym funkcjonującego w naszej firmie systemu zarządzania jakością i służy do pomiarów, analizy i doskonalenia procesów.

Odpowiedzi Państwa pozwolą nam dostosować oferowane przez naszą firmę usługi do Waszych potrzeb, będą dla nas cenną wskazówką.

Wszystkie przekazane informacje są i pozostaną poufne.

Dziękujemy!

ANKIETA do badania stopnia zadowolenia klientów EUROSAP-LTD:

    Nazwa firmy: *

    Miejscowość:

    Telefon kontaktowy:

    Imię i nazwisko:

    Stanowisko:

    1. Jak ocenia Pan/Pani jakość kontaktów z pracownikami EUROSAP-LTD biorąc pod uwagę następujące kryteria: (proszę posłużyć się 5-stopniową skalą, gdzie 5 oznacza b.dobrze, a 1-bardzo źle)

    A. Terminowość realizacji usług: 5-bardzo dobrze4-dobrze3-dostatecznie2-źle1-bardzo źle

    B. Sposób przyjęcia zgłoszenia/ reklamacji: 5-bardzo dobrze4-dobrze3-dostatecznie2-źle1-bardzo źle

    C. Znajomość branży, fachowość: 5-bardzo dobrze4-dobrze3-dostatecznie2-źle1-bardzo źle

    D. Życzliwość pracownika: 5-bardzo dobrze4-dobrze3-dostatecznie2-źle1-bardzo źle

    2. Jak oceniają Państwo sposób obsługi reklamacji?

    nie składaliśmy reklamacjidobryprzeciętnyzły

    3. Jak ocenia Pan/Pani naszą firmę na tle konkurencji?

    zdecydowanie lepiejlepiejpodobniegorzej

    4. Czy jesteście Państwo zadowoleni z jakości świadczonych przez naszą firmę usług?

    zadowoleniraczej zadowoleninie zadowoleniraczej nie zadowoleninie mam zdania

    5. Co ma dla Pana/Pani największe znaczenie przy wyborze wykonawcy usług? (proszę posłużyć się 5-stopniową skalą, gdzie 5 oznacza b.dobrze, a 1-bardzo źle)

    A. Krótki termin wykonania: 5-bardzo dobrze4-dobrze3-dostatecznie2-źle1-bardzo źle

    B. Atrakcyjna cena: 5-bardzo dobrze4-dobrze3-dostatecznie2-źle1-bardzo źle

    C. Fachowa obsługa: 5-bardzo dobrze4-dobrze3-dostatecznie2-źle1-bardzo źle

    D. Udzielone gwarancje: 5-bardzo dobrze4-dobrze3-dostatecznie2-źle1-bardzo źle

    E. Opinia innych firm: 5-bardzo dobrze4-dobrze3-dostatecznie2-źle1-bardzo źle

    6. Jak oceniają Państwo relację cena/jakość usług w naszej firmie?

    zadawalającobardzo dobrzedobrzenie zadawalająco

    7. Co najbardziej przeszkadza w kontaktach z naszą firmą i co by Państwo zmienili? Proszę opisać.

    

    INSTALACJE NISKOPRADOWE

    EUROSAP-LTD

    ul. Tarniny 28, 70-763 Szczecin

    Kontakt:

    tel.: +48 91 461 21 50
    tel.: +48 91 466 60 45
    fax.: +48 91 466 60 46
    e-mail:



    Projekt i realizacja: Klowan.pl